1 Temmuz 2017 Cumartesi

Son Zamanlarda Aldığım Kitaplar..

Kitap almayı ve tabiki okumayı çok seviyorum. Kitap sayfalarının Reading slump dedikleri ama aslı "okuyamama durumu" olan bir sorunla başım ciddi dertte.
Sanırım şuan 5-6 kitabı birden okuyorum ve maalesef hiçbirini bitirmeye elim gitmiyor.
Aslında bunun bir sürü nedeni.
En basiti şuan örmem gereken bir oyuncak olması. Bir iş yaparken kitap okumak biraz yorucu olabiliyor. Çünkü ben bir kitaba başladığımda bütün sorumluluklarımı unutabiliyorum. Bu durumda örgüm kalıyor ya da zamanında yetişmiyor ve ben verdiğim sözü yerine getirmemiş oluyorum.
Hal böyle olunca elime aldığım kitaplar bir köşede okunmayı bekliyor. Yani ne kitapsız durabiliyorum ne de adamakıllı alıp bitiriyorum.
Neyse gelelim aldığım kitaplara..
Aslında bu blogda bir sürü kitap alışverişi yazısı vardı ama maalesef moralimin bozuk olduğu
bir gün hepsini sildim.
Hatta diğer yazılarımı da sildim.
O zaman Bismillah diyelim..



Trendeki kız kitabını sanırım iki ay önce almıştım. Aslında olay şöyle olmuştu. Geçen yılın ortalarında Kafes isimli bir gerilim kitabı almıştım. Sonra her zaman yaptığım gibi aldığıma pişman olmuş ve bir kenara bırakmıştım. Ben çok gitgelli  birisiyim, bir anım bir anımı asla tutmaz. O an için almayı çok isterim ama alınca pişman olurum. Neyse gel zaman git zaman bu kitapla (kafes) ilgili güzel yorumlar okumaya başladım ve 'nasılsa elimde var okusam bir şey kaybetmem' deyip okudum ve çok beğendim.
Bu bir iki ay önceydi ve akabinde gerilim kitaplarına sardım.
Trendeki Kız çok ses getiren bir kitaptı ve almasam olmazdı, aldım. Aynı zamanda Kimyager de çok merak ettiğim kitaplar arasındaydı çünkü Stephenie Meyer ne yazsa okurdum nitekim okudum da.. O da harikaydı.
Velhasıl yukardaki kitapları iki üç aylık bir süreçte aldım. Üst kenarında kalp olanlar okuduklarım. Trendeki kıza yapıştırmayı unutmuşum.
Bazen okuduklarımı unutabiliyorum.;)




Aslında bu iki grup ve üçüncü gruptan iki kitap bana hediye.
Ve inanın aldığım en güzel hediye..
Daha önce bana kitap alanları saymazsak tabi..
:)
Büyük oğlumun sınıfında dört yıl sınıf anneliği yapmıştım ve sene sonunda veliler kendi aralarında para toplayıp bana D&R hediye çeki almışlar.
Çok mahcup oldum ama ondan daha fazla sevindim. Bu ömür boyu unutamayacağım ve hep saklayacağım bir hediye oldu benim için.
Hepsine tekrar teşekkürler..
Kitaplarım benim en kıymetlilerimdir..
Üzüldüğümde yüzümü güldüren,
Sevindiğimde mutluluğumu paylaştığım,
Yalnızlığıma ortak..
Arkadaş
ve biraz daha Arkadaş
ve hep ARKADAŞ..
Bazen kitaplardan çıkıp gerçek hayata dönmek can yakıcı olabiliyor.
Çünkü kitaplar hiç üzmüyor.
Tamam bazen üzebiliyor,
O zaman ben yazıyorum sonunu.
Dilediğim gibi..

İşte üst resim ve alt resim bu hediye çekiyle alındı.
Aslında çok düşündüm ne alsam diye..
Önce en çok almak istediğim kitapları alayım dedim ama sonra onları nasılsa alacağım için merak ettiğim ama öncelik vermediğim kitaplara gitti elim.
Cengiz Aytmatov'un bütün kitaplarını topluyorum. Bir tane tadımlık attım sepete.
Diğerleri de merak ettiklerim. En kısa zamanda okumayı düşünüyorum.




Ve evet Pegasuslar..
En pahalı yayınevlerinden biri, alacağım zaman iki kere düşünüyorum. Kapak, kağıt ve çeviri kalitesi güzel ama yine de o kadar parayı hak ediyor mu bilemedim.
Gerilime merak sardığım için tercihimi Pegasus yayınlarından yana yaptım.
Hepsinin harika olduğuna eminim çünkü Pegasustan okuduğum hiçbir kitap beni yanıltmadı.
En üstteki sarı kitap biraz John Green tarzıymış, o yüzden aldım.
Yazarın tarzını seviyorum ve aynı tarz kitaplar arıyorum..




Klasik kitaplarda genelde Türkiye iş Bankası Kültür Yayınları ve Can yayınlarını tercih ediyorum.
Üstteki dört kitabı daha önce almıştım Sefilleri Hediye çekiyle aldım.
Sefiller benim için çok değerli bir kitap çünkü bana okumayı sevdiren kitaplardan biri.
Eskiden çook eskiden ben babamın konfeksiyonunda çalışırken radyodan sesli kitap dinliyorduk.
Aslında konfeksiyon hikayesini de anlatırdım ama o uzun..
Neyse işte her gün bölüm bölüm okuyor adam. Kitap tabi ki de Sefiller. Ben duyabilmek için makinayı susturuyorum, çalışmıyorum  falan.. Baktım olmuyor, ya duymuyorum ya kaçırıyorum bide bölüm beklemek zor. Gittim kitabını aldım. Tabi o zamanlar kitap konusunda pek bilgim yok rastgele aldım bi yayınevinden. Okudum, harikaydı.. Sonra çizgi filmini  defalarca izledim.
Benim için yeri çok ayrı.
Uzun zamandır tam metnini almayı çok istiyordum bu vesileyle almış oldum.
Genç Werther'in Acıları'ndan bahsetmeden edemiycem.
Ah be Werther tükettin beni, resmen bunalıma soktun.
:)
Çok yazdım
sanırım bu kadar yeter.
Kitapları okudukça yorumlarını yazarım.
Belki.
:)

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder