Kilo mu aldın sen?


 Zayıfladığım dönemde " Aaa yüzün ne kadar çökmüş bi değişik olmuşsun" diyen kişi gördü dün beni  "Aaa kilo mu aldın sen, eskiden ne güzel zayıftın" dedi yüzünü buruşturarak. Hayatıma bir şekilde girmiş insanların varlık sebebini sorguluyorum istemsizce, gülüp geçiyorum ama had bilmez, izan bilmez insanlardan yorulduğumu fark ediyorum.

Neden mi bu ayna? Aslında sebebi yok ama şöyle uyarlayabiliriz. Bu konuşmanın ben tarafı şu şekilde devam etti:

(Aslında siyah saçlı olan ama mütemadiyen sarı boyalı gördüğüm saçlarını yer yer beyazlamış olsa da siyah görünce) 

Saçların ne güzel olmuş, doğal hali yakışmış sana, dedim. Meğer çok boyanmaktan yanmış ve dökülmeye başlamış, tedavi görüyormuş.. 

Yok, dedim. Gayet iyi duruyor ve aslında bu söylediklerimde oldukça samimiydim. Beni tanıyan bilir yalandan canımcılardan değilim.

Çizgimiz belli arkadaş, çirkefle çirkef olduğumuz günler lise bebesi çağlarında kaldı 🤪

(Asalet desen var😅) 

İşte bu yüzden karşımızdakiyle fütursuzca konuşmadan evvel  bi aynaya bakalım. Bence oldu.. 🤭

Bu tür insanlara kızmıyorum siz de kızmayın, sövüp dedikodusunu yapmayın! Bakın bunlar bana hep malzeme yazmak için 😅

Genelde bana sokulan lafları umursamam çoğu zaman cevap bile vermem hatta karşı taraf anlamadığımı düşünebilir, düşünsün.. Hiç umrum değil 😏😂

Neyse işte böyle  kalın sağlıcakla.. 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Deprem

BABAANNEM İÇİN..