Psikolojik olarak çöküntüde olduğum zamanlarda yünlerin sıcaklığına çekilirim çünkü örgü örmenin iyileştirici gücü olduğuna inanırım. Tam da bu yüzden son günlerde bir hayli ördüm ve örmeye devam ediyorum. Bu kış instagram sayfamı  rengarenk çoraplar süsleyecek gibi görünüyor. Siz de gelsenize bir çift çorabın mutlu edemeyeceği yürek yoktur bence. @jasminestinytoys 

Şu an aynı anda iki çorap örüyorum, biri babama biri oğluma.. Sonrası için de bir hayli sırada bekleyen var. Bakalım hep birlikte ne kadarını tamamlayabileceğimi göreceğiz. Zaman o kadar çabuk geçiyor ki neye nasıl yetişeceğimi bilmiyorum.  Ama uğraşmak, bir şeyler üretmek bana iyi geliyor. 

Hayatıma dair güncelleme yapmam gerekirse sağlık yönünden sıkıntılı bir süreçten geçtiğimi söyleyebilirim. Daha önce kron hastası olduğumdan bahsetmiştim. Kron, iyileşebilen bir hastalık değil maalesef fakat zaman zaman uykuya geçiyor, benim de öyleydi aslında ama tekrardan aktif olmuş ve yeni bir ilaç tedavisine başlamamız gerekti. Yıllar önce kana karışmayan kortizon tedavim için aldığım tuz önleminden şurada bahsetmiştim şimdi verdiği maalesef kana karışan cinsinden ve ben yine karalar bağlamış, tuzu şekeri kesmiş durumdayım. Gelin görün ki buna rağmen ödemden tutun da türlü yan etkileri dibine kadar yaşıyorum. Bu da geçer biliyorum ama insan üzülüyor yine de. 

Bunun dışında yeniden resim kursuna başladım. Yeni bir hoca gelmiş, aslında yeni hoca gelmemiş olsaydı asla gitmeyi düşünmezdim çünkü giden hocayı hiç sevmemiştim 😅 O da bana çok bayılmamıştı gerçi. Neyse, yeni hocamızla yepyeni bir yola başlıyorum, çok heyecanlıyım 🌱

Okuma grubumuz tüm güzelliğiyle devam ediyor 💗

Çok umutluyum, her şeyden. Belki de ilk kez kendimle bu kadar gururluyum. Bazen şer görünen şeylerin aslında şer olmadığını, bizi silkeleyip ayağa kaldırmak için gönderildiğini biliyorum, bunun farkına varabiliyorum. İmtihanımı, o imtihana teslim olduğunda ardından gelen rahatlamayı, hayatıma yavaşça gelen sakinliği, işleri yoluna koyabilme dirayetini, belki de bir daha vaktim olmaz deyip, hepsini aynı anda yapmalıyım telaşesini. İki ileri bir geri dengesiz düşüncelerimi, her halimle; iyimle kötümle, ödemden tombullaşmış yüzümle, başardıklarımla ve yarım bıraktıklarımla, sadece olana değil olmayana da hamd etmelerimle her halimle ve her durumda canım kendim, seni seviyorum 💕

Size güzel bir şarkı bırakıyorum :)

En kısa zamanda görüşmek üzere 🌷

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Deprem

BABAANNEM İÇİN..