Kahveme Yasak Geldi 🙄


Olaylar şöyle gelişti..
Şimdi bende ufak bir hastalık var biliyorsunuz, hatta hastalık bile denmez hast desek daha doğru olur. Küfür gibi oldu ama değil valla 😬 Bundan altı falan ay kadar önce yazdıydım şurada 😅 (cümlem şahane) Doktorcuma iyiyim dediydim de ilacımı kestiydi. Hep yaparım ben bunu çünkü 🙄 Kullandığım ilacın yan etkisi hastalığın getirisinden fazla, ya ne olacaydı. Neyse işte üç ayda bir gidip kan veriyor, doktorcumla sohbet ediyor, iyiyim, süperim deyip çıkıyorum. Ve tabii ki genelde yalnız gidiyorum. Kan verirken gözlerim karardığı anda hoooop yatırıyorlar koltuğu, az dinlenip çıkıyorum. Alıştılar yani.. ( beni kan tutuyor da)

Bu sefer ( ki olay tam da bu sabah oluyor) tahliller biraz kapsamlı, anestezi almam gerekiyor dolayısıyla yalnız gidemem. Eşimle gittik.. Sen git ben orda derin uykudayken beni doktora şikayet et. Beni. Benim doktoruma. Beni beni Bihterini 🤢😅
Çikolata ve sütlü kahve Kronumu tetikliyor biliyorum, farkındayım ama başka neyim var ki 😪
Gitmiş söylemiş... Sonra bana söyledi. Şikayet ettim seni dedi 😒😒 Ama doktorcum beni savunmuş "Napsın o da, bi kahvesi var" demiş 🥰

Hastaneden çıkmadan odasına gittik sonuçlar için falan.. "İyi misin, ağrın falan oluyor mu," dedi.. Hııığğğ dedim bazen oluyor. Daha ne diyim ispiyonlanmışım bi kere 🙄 Dua etsin kafam yerinde değildi yoksa acısı fena çıkardı ama boşluk anıma denk geldi 🤭

 "Kahve dokunuyormuş galiba başka ne dokunuyor" dedi..  Çikolata, çay, dedim. İşte böyle söyletirler demedi tabii asilli doktorum benim. " Şu aşamaya gelmişken dikkatli olman lazım, tetikleyen hiçbir şeyi yiyip içme," dedi.
Peki.
Artık yeşil çaya limon sıkar içerim 😂

Aslında kahveden ziyade süt ve süt ürünlerinin dokunduğunu düşünüyoruz bu yüzden bir süre bunlardan uzak durmak istiyorum her şey bir yana peynirsiz bir kahvaltı düşünmek bile çok zor geliyor bana.
.
.
.
Ne kahve ne çikolata beni tetikleyen stres
Azizim stres. Hadi gel de uzak dur 💁‍♀️

Azcık kamu spotu yapayım bari
Stres tüm hastalıkların anasıdır uzak durun✋







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Deprem

BABAANNEM İÇİN..