Canım Resim 😍🌺




Gelelim defterlerime. Daha önce söylemiştim sulu boya yapmaya nasıl karar verdiğimi hatırlamıyorum, çünkü atölye yıllarımda nefret ederdim. Ya böyle atölye yılları deyince havalı oluyor ama bakmayın öyle söylediğime, eğlencesine gidiyordum. Hani demiştim ya ortam güzel diye cidden çok güzeldi. Hafta sonları giderdim sohbet, muhabbet, çay kahve, yemek ne ararsanız vardı. Resim de yapardık tabi ama benim için bambaşka bir dünyaya açılan kapıydı orası. Ev ortamım kötü falan değildi yanlış anlaşılmasın, söylemek istediğim boyalarla dolu bir ev düşünün, herkes resim yapıyor. Kimse kimseyle tartışmıyor, kavga yok, çekememezlik yok, her taraf resim dolu, Kitaplığımızda ünlü ressamların resimlerinin, hayatlarının olduğu kitaplar falan benim için büyülü bir dünya. Kalbimin bir köşesi hala orada. Belki de bu yüzden bu kadar çok istiyorum bir atölyemin olmasını..
Neyse konu dağılmasın sulu boyadan ne kadar hoşlanmadığımdan bahsediyordum. O dönemlerde halam Almanya'dan bana iki defter ve guaj boyalar getirmişti ama ben onları kullanmamıştım. Boyaları ne yaptım hatırlamıyorum ama defterleri sakladım hemde yıllarca.. Yıllarca derken abartmıyorum tam olarak 18 yıl, belki daha fazla. Evlenirken yanıma aldım 35 e 50 boyutunda baya kaliteli kağıtlardı, kıyamadım. Belki de o defterlerin hatrına başlamışımdır suluboyaya kim bilir.. Kağıtlar çok büyük olduğu için ikiye katlayarak kendime yeni bir defter diktim ve böylece suluboyaya adımımı atmış oldum. 😊
Onun  üstüne bir sürü defter bitirdiğim halde hala en çok onu severim.  İg TV ye video eklemiştim bakınız , buraya video koyamıyorum nedense. (kaldırdım bunu) 
Aslında bu blogla ilgili yenilemem gereken çok şey var ama pek vaktim yok maalesef. O yüzden fazla kurcalamadan devam ediyorum. 

(Bu yazıyı yazmaya geçen yıl başlamışım ve yarım olarak taslakta bırakmışım 😂 kaldığım yerden devam ediyorum) 

Blogla ilgili yenilemem gereken şeyler hala duruyor. Demek ki 1 yılda pek bir değişiklik olmamış.. Ne kadar da istikrarlıyım😅

Sulu boya yapmak hem zor hem kolay. Zor çünkü nasıl bir sonuçla karşılaşacağını asla bilmiyorsun, su seni nereye götürürse o.
Kolay çünkü nasıl bir sonuçla karşılaşacağını asla bilmiyorsun 😬 Olursa senden olmazsa sudan ve boyadan. Bazı şeyler bizim için avantaj da olabilir dezavantaj da. 

Bir süredir elime fırça almadım ne boyayacağımı bilmiyorum, aslında biliyorum ama elimde görsel yok. İşte tam da bunun için malzeme toplamaya gitmek istiyorum. Yakında şehir dışına çıkacağız ve bana huzur veren o köye biraz fotoğraf çekmek için gitmek istiyorum. Aradığım bir yer var geçen yıl bulamamıştım bakalım bu yıl bulabilecekmiyim. 





Bu şuan çok severek kullandığım ve içinde sadece 'kapı' resimlerinin olduğu Rhodia Touc 200gr defter. 
❗Şuan daha fazla resim yükleyemiyorum, ilginç. Neyse artık daha sonra yazıyı güncellerim. 
*Güncellemedi*

Selametle. 







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Deprem

BABAANNEM İÇİN..