BEN KİMİM ?



ismim yasemin..
1983 doğumluyum ve imam hatip lisesi mezunuyum.
ev hanımıyım...
2006 yılından  beri evliyim. ;)
enes ve kerem isimli iki meleğin bu dünyadaki koruyucusuyum.
elimden her iş gelir diyenlerdenim..
her işi aynı anda yapacak kadar da aç gözlüyüm..
zaman buldukça okuyan değil,
kitap okumak için zaman ayıranlardanım..
tuhafiyede, kütüphanede bir de oyuncakçıda yakalayamam kaçan zamanı..
içimde bir çocuk koşturur..
durduramam.
durdurmak da istemem zaten.
bazen bebekler alırım kendime,bazen de bebekler örerim..
ilmek ilmek sevgimi işlerim,her sırasında özenle.
tek tek değer veririm yaptığım bütün işlere.
yazılacak çok şey yok aslında 
bazen okur,
bazen yazar,
bazen örer,
bazen diker,
bazen de boyarım...

güzel paylaşımlar yapmak için buradayım.
dilim döndüğünce, parmağım yettiğince yazarım..
hiç susmam anlatır da anlatırım.
abartırsam size bir çarpı kadar uzağım, basar kaçarsınız :)
selametle..











Yorumlar

  1. ayy canım aynı beni anlatmışsın kendini anlatırken cok memnun oldum seni tanıdığıma

    YanıtlaSil
  2. Nekadar güzel anlatmissiniz.Blogunuzda basarilar ve güzel dostluklar kurmaniz duasi ile insallah.
    Hayirli bayramlar...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim...Her zaman beklerim :)
      Bloguma hoş geldiniz..
      Hayırlı bayramlar.

      Sil
  3. kendini boyle ifade edebilen 1 anneye eşe sahip oldukları için ailen çok şanslı icindeki çocuğu hiç kaybetmemen dilegiyle ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Bende onlara sahip olduğum için çok şanslıyım. İçimdeki çocuk azalacağı yerde hergeçen gün biraz daha artıyor. Benim için sorun yok tabii. :)

      Sil
  4. İadei ziyarete geldim,takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz. Teşekkür ederim. Yine beklerim

      Sil
  5. Hoş bir 'ben kimim' yazısı olmuş :) Selam olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakma yanıtım biraz gecikti. Blog'uma Hoşgeldin. Ayrıca teşekkr ederim.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Deprem

BABAANNEM İÇİN..