Bir Garip Hallerdeyim..

İnsan sanıyor ki yeni yaşına girince ya da yeni bir yıla.. Her şey bir anda değişecek. Sihirli bir değnek hayatınıza değecek ve yaptığınız tüm planlar tıkır tıkır işleyecek. Aslı öyle değil ama
Dünle bugün arasında saniyeler var sadece. Geçen aylar seni değiştirmeye yetmediyse saniyeler nasıl yetsin ki.
Hoş insan da öyle kolay kolay değişecek bir varlık değil nihayetinde.

İnstagramı telefonumdan sildim ama bir hafta dayanabildim. İnsan arıyor azizim sevdiği şeylerden her zaman feragat edemiyor.

2019 da resim için nasıl 'iyi ki' dediysem
2020  bunun yerini 'keşkelere' bıraktı. Gönül küstü azizim gidesi gelmiyor. Ayaklar geri gitse de yoldan dönmek yakışmaz tabii.
Şuan kullandığım iki tane suluboya defterim var. Onları o kadar gelişigüzel boyuyorum ki tek amacım ikisinin de bir an evvel bitmesi. Bitince yeni defter almayacağım ve suluboya serüvenime son vereceğim. Yani inşallah 😅
Resim dersi için de dönemin bitmesini bekliyorum.. Aslında bu yıl gidip gitmeme konusunda çok arada kalmıştım ama sevdiğim bir hobi olduğu için "gideyim canım ne çıkar" demiştim. Öyle olmadığını görmüş oldum. Tabii burada tek suçlu önce çıtayı yükselten sonra da çekip gidenlerde ama neyse.
Durum bu yani. Bakalım zaman bize ne gösterecek.


Mütemadiyen evde oturasım var
Her şeyden ve herkesten uzak.. Garip bir hallerdeyim yine. Hayr ola...

Yorumlar

  1. En uzun Instagram aramı yazın 4 aylık bir süreyle yaptım. Çokta iyi gelmişti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen yıl ben de yapmıştım. 4-5 ay hiç girmedim ama sonra oraya kaydettiğim bir tarif lazım oldu mecbur geri yüklemiştim 😊 uzaklaşmak iyi geliyor aslında

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Deprem

BABAANNEM İÇİN..