"Üzülme" demek isterdim..


                                        


Geçenlerde  sevdiğim bir insanı çok ama çok mutsuz gördüm. Hemen yanıbaşımda oturuyordu.. Dönüp yüzüne baksam, neyin var desem, derdine derman olsam olurdum ama olmadım. Sustum..
Belki anlatmak istemez diye düşündüm.. belki içinde saklamak ister dedim.. sustum işte. O an ne düşündüm pek bilmiyorum. Şuan tek bildiğim büyük bir pişmanlık. Dalgın bakışları aklıma geldikçe içimin parçalanışı.. Suskunluğuma yanışım. Oluyor  işte bazen, ben de yanılıyorum, sonradan dert edeceğimi bildiğim halde dökülmüyor ağzımdan kelimeler.
Velhasıl üzülecek, dert edecek bir şey buluyorum mutlaka.. Belki anlatmazdı ama bilirdi ki derdini, kederini paylaşan biri var. Belki gülüp geçerdi, ya da bir bahane bulurdu ama mutlu olurdu yine de.. değerli olduğunu hissederdi.  O gün söyleyemedim ama bak şimdi yazıyorum. Sen değerlisin.. Bunu asla unutma ve üzülme.. Derdin her ne ise geçer 💚


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Deprem

BABAANNEM İÇİN..