Korona Günleri 1

Çok fazla salgınlı ve karantinalı kitap okudum, film izledim. Ama gerçek hayatta böyle bir şeyin başımıza geleceğini asla aklıma getirmedim.

Sayı katlanarak artıyor, ortalık bilgi kirliliğiyle dolu, provokatörler, fırsatçılar, bencil ve her şeyi gırgıra alan insanlar yine meydanlara çıkıyor, hiçbir fırsatı kaçırmıyorlar. Bir kez daha gördük ki virüs değil, insanlıksızlığımız bizi öldürüyor. Yavaş yavaş, acı vere vere..

Tahammül sınırımı aştım, dayanamıyorum. Watsap mesajları susmuyor, herkes eğlence peşinde. Kimi çocukların yaramazlığından, kimi dağılan evden, kimi alacağı kilodan, kimi de bunun ne biçim bir tatil olduğundan, evde bunaldıklarından dem vuruyor. Bunun bir tatil olmadığını anlamıyorlar. Ciddi idrak sorunu yaşıyorlar. Ben anlamıyorum ki çocuklarını okula gönderince daha mı huzurlu olacaklar. Bu nasıl bencillik... Hepsinden sıkıldım.. Tüm gereksiz gruplardan çıkmak istiyorum. Egosu tavan yapmış bütün insanlarla alakamı kesmek istiyorum.
Öyle işte azizim! Korona değil, cehalet öldürüyor bizi.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Deprem

BABAANNEM İÇİN..