Korona Günleri 2

Zaman geçmez diyoruz ama geçiyor. Bugün bilmem kaçıncı gün olmuş bile...
Sizi bilmem ama ben çok düşünüyorum, her şeyi..
Mesela, eğer bu hastalığa yakalanırsam ve ölürsem kefen yerine soğuk bir ceset torbasına mı koyulacağım. Gusül abdesti aldırılmadan, cenaze namazım kıldırılmadan hatta ailemden hiç kimse uğurlamaya gelmeden. Peki tamam, olsun.. Eğer bunlar benim geçmişte işlediğim günahlarıma keffaretse olsun. Ama ya bunlar bana cezaysa. Bi kefene bile layık değilse bedenim?  Bu nasıl bir beyin yangını böyle, bu nasıl bir kalp ağrısı..

Sonra çocuklarım geliyor aklıma sık sık.. Ahh!  Anne olmak ne kadar zormuş, altında ezildikçe eziliyorum..

Neyse işte günlerim bi kısır döngü.. Umuttan umutsuzluğa dönüp duruyor. Neyse ki dua var. Duanın serinliği var.. O da olmasa.

Zamanımı değerlendirmekte sıkıntı çekiyorum. Sanırım duruma adapte olamadığım için böyle oldu. Ama yavaş yavaş alışıyorum, belki de kabulleniyorum. Yeni bir program yapıp hayatıma kaldığım yerden devam etmek istiyorum. Planlı olmak, zamanı verimli kullanmamıza vesile oluyor. Hadi herkes silkelensin ve kendine basit ama verimli bir program hazırlasın.
💙
Bu günler geçecek ve geri dönüp baktığımızda
"şu kadar gün evde kaldık ama yatmaktan başka bir şey yapmadık" demeyelim.
Selametle...

Yorumlar

  1. Umutsuzluk yok asla, güzel günler gelecek ve elbet bu kötü günler geride kalacak, Allah sizi çocuklarınıza sevdiklerinize bağışlasın :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Deprem

BABAANNEM İÇİN..