Korona.. Nasıl öleceğiz🤔

Size de oluyor mu bilmiyorum ama zaman zaman nasıl öleceğimi düşünüyorum.. Sonuçta hepimiz bir gün öleceğiz ve bunun ne şekilde olacağını merak etmek kötü bir şey olmasa gerek. Korktuğum, hatta çok korktuğum ölüm çeşitleri var. E tabii insan rahat bir ölüm arzular.. Korona ilk duyulduğunda cazip gelmişti, yani yatağında ölüyorsun falan herkes bunu istemez mi? İstemez azizim! İstemez. Ölüm istenmez, aklımızın bir köşesinden küçük bir düşünce olarak geçer, sislerin ardından. Böyle, hafif bir duman bulutu gibi.. O buluta uzaktan bakarken bile için titrer.

Gelin görün ki zaten korona da öyle kolay bir ölümle gelmiyormuş bize. Boğuluyormuş insan, ciğerleri tükeniyormuş. Ne kadar korkunç öyle değil mi?
İster istemez ailesi geliyor insanın aklına, en çok da çocukları.. Canın pahasına korumak istiyorsun ama an oluyor çaresiz kalıyorsun.
Bu korona geçer mi kalır mı bilmiyorum.
Benden, bizden bir can alır mı onu da bilmiyorum. Biraz umutsuzum son günlerde. Çokça da mutsuz. Her şey anlamını yitirdi bir anda. Bomboş bakıyorum çevremde olup bitene. Beni mutlu eden şeyler artık mutlu etmiyor. Yok, ölmekten değil ardımda bırakacaklarımdan korkuyorum..
Öyle işte..
Bu günler elbet geçer ama nasıl geçer.. Yaşayıp hep birlikte göreceğiz.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Deprem

BABAANNEM İÇİN..