Korona Günleri 3 (plan program)

Yeni bir aya başladık. Ağaçlar çiçek açtı ve bizim de içimizin çiçek açması yakın. Öyle olmalı yani, öyle olmasını umuyorum. Yeni ay için yeni hedefler belirledim. Planımı kurdum ve dahi dün itibariyle uygulamaya başladım.
Ümitsizlikten sıyrılıp evlerimize baharı getirme vakti gelmedi mi 🌺

Bu ay okuma üzerine yoğunlaşmak istedim ama okuyacağım kitapları belirlemedim. Ruh halime göre ilerlerim diye düşünüyorum. Çünkü önceden planladığımda ya hepsi yetişmezse stresine giriyorum ve şu sıralar yeterince stresim olduğu için risk almak istemedim.

Malum temizlik önemli 😜 Bi bahar temizliği yapmayayım mı yani.. Dolap içleri, baza altları, çekmece dipleri hepsini bi elden geçirmek gerek.


Bunların dışında instagram kullanımıma kısıtlama getirdim. Bakıp bakıp insanlara kızmaktansa hiç girmemek daha iyi.

Sonunda resim yapamadığıma kanaat getirdim ve onu da toptan bıraktım. Kursum zaten kapanmıştı ama açıldığı zaman da gidip kaydımı sildirme kararı aldım. Tabii açılırsa.
Geçen yıl resim konusunda ne kadar ümitliysem bu yıl o kadar ümitsizim.
Bunun çok fazla nedeni var ama en önemlisi ait hissedememek. Olmayınca olmuyor azizim. Sevmeyince sevemiyor insan bir başka insanı.

El hasıl yeni güne merhaba 🌾



Yorumlar

  1. Ayyy benimde yarın temizlik günüm perdeleri yıkasam mı yıkamasam mı hala düşünüyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😂 Yağmur var, perdeler yıkanacaksa camlar da silinmeli :D

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Deprem

BABAANNEM İÇİN..