Hanne - Bahadır Yenişehirlioğlu

 


Günümüz popüler yazarlara pek meylim yoktur. Bu kitabı da arkadaşımın hediyesi olduğu için okudum.

Yazar, süslü cümleler kurmaya çalışırken kelime kaosuna sebep olmuş bu da epey bi iğreti durmuş.. Olay örgüsünde kopukluk vardı, bazı yerler gereksiz uzatılmışken bazı yerler kısa kesilmişti. Mesela Hanne'nin kocasıyla ciddi anlamda iletişim eksiği vardı ve bu bana adama haksızlık ettiğini düşündürdü. Kız büyük acılar yaşamışdıysa da asla o duygular bana geçmedi. Elbette herkes duygu aktarımı konusunda iyi olamaz ama bu kadar kötüsünü de görmedim.

Ayrıca her cümlede defalarca Hanne demenin mantığını kavrayamadım, anladık adı Hanne! 
Okurken kafamı taşlara vurasım geldi çok defa.

Spoiler vermek istemem ama kız (Hanne) yüzünden çok önemli bir olay yaşanıyor ve kız bu olay karşısında kendini suçlamak istiyor 🤭 Evet suçlu zaten sensin diye bağırdım içimden defalarca ama çevresindeki insanlar onun suçu olmadığına inandırdı kızı. E kız zaten dünden razı buna 😒

Yazarın sevenlerini kızdırmak istemem ama bu nedir arkadaş! 

Okudum mu okudum o ayrı ama sorun bi nasıl okudum.. 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Deprem

BABAANNEM İÇİN..