Neler Yapıyorum..

 




Yine uzun bir aradan sonra buradayım. Açıkçası bu blogdan umudumu her kestiğimde bir el tutuyor, kalk diyor kalk!

 Yakında 10 yıl olacak dile de zor azizim 10 yıl. Koskoca 10 yıl.. Ben ki bugün başladığım işten sıkılan, kolayca dağılan, radikal bir kararla her şeyi silip atan ama bir bu blogdan kopamayan. Kapatmaya her kalkıştığımda vicdan denen gücün elime sımsıkı yapışması "yampa!" diye ve benim yapamayışım. 

Çoğu zaman, okuyan var mı nın derdine düşmeyen ama bazen de 'zaten kimse okumuyor, kapat dükkanı git,' telkinleriyle savaşan. Kendiyle, hep kendiyle, mütemadiyen kendiyle savaşan. Günlerinin karşısına ne çıkaracağını asla bilmeyen bir insan tanesi.. Ben. Kendim. Zaten bu hayat savaşmaktan ibaret değil mi? 

Beni takip eden, yazdıklarımı okuyan hatta soran, merak eden mutlu olmasını dilediğim azınlığa sesleniyorum. Teşekkür ederim 😊

Yoğun günler geçiriyorum bahsetmiştim Etsy'de sanal dükkanımı açacaktım.. Henüz tam olarak açamadım şuan çevremdeki insanların siparişlerini yetiştirmeye çalışıyorum. Bazen çok yorucu olabiliyor, oysa benim hayallerim çok daha farklıydı ama onların da zamanı var biliyorum.

Örmek, üretmek ruhuma iyi geliyor..

Bir süredir kitap okuyamıyordum kendime güzel bir plan yaptım ve okumalara başladım. Okumak gibisi var mı? Ne diyordu Umberto Eco " Her şeyde erinç aradım, ama hiçbir yerde bulamadım; bir kitapla çekildiğim köşeden başka." 

Tabi bu huzuru sadece kitapla sınırlandıramayız; ailemiz, eşimiz, çocuklarımız, hobilerimiz, sahip olduğumuz evcil hayvanımız.. Bazen gözlerimizi dikip baktığımız masmavi gök, içimize çektiğimiz temiz hava, ağaçların yeşili, kuşların şakıyışı, kendi halinde mırıldandığın bir şarkı.. Amaç huzur bulmaksa sebep çok, önemli olan onu görebilmek. Hadi bir şarkı ekleyeyim buraya son günlerde dilime dolanan, biraz depresif ama çokça huzurlu... 

En kısa zamanda görüşmek üzere... Selametle

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Deprem

BABAANNEM İÇİN..